Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

dieselfan skrev for 11 timer siden:

Hvorfor tror dere produsentene av motorer (og forgassere) bruker tid og penger på å lage denne tappeskruen??

Mener det er  for at mekanikkermene ikke skal bade i bensin-søl, men kunne drener bensinen før de starter å jobbe

8 av 10 som er trege å starte,  så er det på grunn av luftmangel er min erfaring ( de som går på land og  har Luftfilter).

Har i de siste 50 år aldri tappet eller kjørt tom en motor,   ikke sett noe hvitt pulver heller  kjører de på rutine utenom sesong, fyller på gammel bensin og de starter på 2-4 draget.

Roger jo

Roger jo

dieselfan skrev for 11 timer siden:

Hvorfor tror dere produsentene av motorer (og forgassere) bruker tid og penger på å lage denne tappeskruen??

Mener det er  for at mekanikkermene ikke skal bade i bensin-søl, men kunne drener bensinen før de starter å jobbe

8 av 10 som er trege å starte,  så er det på grunn av luftmangel er min erfaring ( de som får på land og  har Luftfilter).

Har i de siste 50 år aldri tappet eller kjørt tom en motor,   ikke sett noe hvitt pulver heller  kjører de på rutine utenom sesong, fyller på gammel bensin og de starter på 2-4 draget.

Roger jo

Roger jo

dieselfan skrev for 10 timer siden:

8 av 10 som er trege å starte,  så er det på grunn av luftmangel er min erfaring.

• Create New...