Rookie_332 Startet 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2020 Leste om noen som brukte app til å forhåndsbestilling betale havneplass gjestehavn hvilke app er best i hvaler / Moss regionen Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Dockspot, antar jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Hulda skrev 23 minutter siden: Dockspot, antar jeg. Ah ok takker sjekker ut ? Sitér dette innlegget Link to post
Tiki71 Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Jeg brukte Mooringo i Åsgårdstrand og ser at de har tatt det i bruk bla. på Hankø også. Sikkert flere som bruker det også. Det er en app som heter Fluito som det ser ut som er private som leier ut egen plass. Dockspot er i bruk flere steder. Brukt den i Son og Horten. Da er det som regel noen plasser som kan bookes og resten er "førstemann til mølla". Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 GoMarina brukes også mange ster til å betale med. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Rookie_332 Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Takker gutter sjekker ut ?? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Og ellers har jo mange havner egne nettsider der en kan betale og gjerne også bocke plass. Strømstad har en grei ordning, og også her vi nå ligger i Fiskebäckskil. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Rookie_332 skrev for 19 timer siden: Ah ok takker sjekker ut ? Dockspot har, såvidt jeg vet, ingen app, men nettsiden fungerer greit på mobilen. Har dog nesten ingen norske havner med, best utvalg i Sverige. Horten, Son, Hankø samt Vågen i Stavanger og Stabbestad i Kragerø er vel omtrent hele det norske utvalget. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.