Rookie_332 Startet 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Mai.2020 Har ql vvb fra 2008 og sett i manualen men meget begrenset hva som står der men skulle gjerne satt ned temp på vannet skal det være mulig evt en bryter på vvb el ? Sitér dette innlegget Link to post
baatglede Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 På min bereder er det en blande kran som jeg bruker for å justere temperaturen på vannet som går ut på ledningsnettet. Den blander inn kaldt vann for å justere ned temperaturen til ønsket nivå før varmtvannet går ut på ledningsnettet. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 De fleste beredere har også en termostat for å still inn max temperatur når den er tilkoblet 230V. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Rookie_332 Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 baatglede skrev 22 minutter siden: På min bereder er det en blande kran som jeg bruker for å justere temperaturen på vannet som går ut på ledningsnettet. Den blander inn kaldt vann for å justere ned temperaturen til ønsket nivå før varmtvannet går ut på ledningsnettet. Takker sjekker det ? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Lars H. skrev 19 minutter siden: De fleste beredere har også en termostat for å still inn max temperatur når den er tilkoblet 230V. Ja mente det jeg og må sjekke nærmere takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Kjenner ikke din bereder, men sitter nok bak et deksel det ledningen fra 230V går inn. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Rookie_332 Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2020 Lars H. skrev 21 minutter siden: Kjenner ikke din bereder, men sitter nok bak et deksel det ledningen fra 230V går inn. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.