Jonasran72 Startet 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2020 Hei Har noe ulyd under svinghjulet som jeg må sjekke opp, men det nekter å løsne. Spørsmål blir om jeg kan bruke propan på toppen ? I tilfelle hvor mye? Eller risikerer jeg å ødelegge coilene under ? Har brukt denne avtrekkeren på en annen motor uten problem, men her sier det stopp. ? mvh jonas Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Prøvd å trekke godt til samt ett slag på toppen? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Varme er kjekt til mye men ikke til dette, sjansene for å skade er for store. Anbefaler som @autohelm å gi toppen av avtrekkeren ett solid slag med en sleggehammer når du har spent opp avtrekkeren så mye det går... Ikke la finnen stå på bakken når du slår Sitér dette innlegget Link to post
Jonasran72 Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Hmmm har brukt en god del slag allerede men må prøve litt til. Redd for at noe skal gå i stykker. Takk for svar . ? Sitér dette innlegget Link to post
Jonasran72 Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Sleggehammer ?? Veier vel 2-3 kilo, er ikke det litt vel røft??Har kun brukt vanlig hammer . Blir kanskje for lett og for lite power. Må prøve noe kraftigere Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Dette er min favoritt. Veier 1,1kg Løsner den ikke da så er det fordi avtrekkeren din ikke er kraftig nok. Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Slå en liter kokende vann på svinghjulet, og så gir du den et slag. Sitér dette innlegget Link to post
Jonasran72 Svart 31.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 PolarLi skrev for 9 timer siden: Slå en liter kokende vann på svinghjulet, og så gir du den et slag. Får prøve igjen idag .Takk for svar? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.