Jump to content

Edit History

Komodo

Komodo

Eika skrev 10 minutter siden:

, legger på alt fra 2 til 8 lag med gelcoat med skumrulle.

Skumrulle, som de man får på BT? Trodde de løste seg opp av styren... Prøvde med skumrulle på epoxy, det gikk i alle fall ikke. 

Sitat

Begynner med 240 eller 400, kommer ann på hvor mye jeg må slipe ned 

Klarer du å få vekk ujevnhetene med så fint papir som 240? Jeg tenkte mer på 80 i førsten. Da jeg lagde ny plate i glassfiber til badeplattformen malte jeg området rundt antisklibelegget med pensel etter å ha støpt. Begynte med 60 papir for hånd for å ta toppene etter penselstrøkene før jeg gikk over til maskin. Jeg opplever at med for fint papir så vil bare papiret følge ujevnhetene, ikke glatte dem ut. Noen meninger om det?

--------

Lagt til:

Se forøvrig beskrivelse og bilder av akkurat den jobben nederst på side 5 i denne tråden:

Komodo

Komodo

Eika skrev 2 minutter siden:

, legger på alt fra 2 til 8 lag med gelcoat med skumrulle.

Skumrulle, som de man får på BT? Trodde de løste seg opp av styren... Prøvde med skumrulle på epoxy, det gikk i alle fall ikke. 

Eika skrev 2 minutter siden:

Begynner med 240 eller 400, kommer ann på hvor mye jeg må slipe ned 

Klarer du å få vekk ujevnhetene med så fint papir som 240? Jeg tenkte mer på 80 i førsten. Da jeg lagde ny plate i glassfiber til badeplattformen malte jeg området rundt antisklibelegget med pensel etter å ha støpt. Begynte med 60 papir for hånd for å ta toppene etter penselstrøkene før jeg gikk over til maskin. Jeg opplever at med for fint papir så vil bare papiret følge ujevnhetene, ikke glatte dem ut. Noen meninger om det?

• Create New...