Parsun Startet 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2020 Jeg sliter med at vann kommer inn i lagringsrom i dørk på Yamarin 4730. Det er ikke vann i dobbeltbunn, bare i lagringsrommet. Skjønner ikke hvor vannet kommer fra. Vannet kommer inn når båt er tungt lastet. Sitér dette innlegget Link to post
bedre etusiast Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Uten at jeg har en sånn eller vet hvordan det fungerer så tenker jeg at selvlensingssystemet lekker? Om det er sånt på båten? Vil da bli mere vann med tung last og den går ofte igjennom lagringsrommet? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Nå sier du ikke om det er mye eller lite vann det dreier seg om, men på denne tiden kan det ofte bli mye kondens/vann i slike hulrom.Hvis disse ligger mot kald sjø, og varme i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Hvis det kommer inn når båten er tungt lastet så tyder det vel på at vi snakker om saltvann hvilket vel burde begrense mulige kilder for slik lekkasje? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fjordland Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Når den er tungtlastet renner selvlensingen feil vei. Uttaket for denne ligger i lukekarmen til dørkluka, så dette rommet vil fylles om du ikkje stenger selvlensingen før du laster mye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.