Tom Rør Startet 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2020 Er det noen som vet hva denne delen til en Lombardini generator heter? Evt delenummer.? En kompis fikk feil del i posten fra de som selger deler til disse.Det er en sensor på eksosen. Tror det er en 4 kw generator Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Du kan trolig glemme Lombardini delenummere. Fabrikken ble kjøpt opp for mange år siden og delelageret skrotet. Mulig det er en temp.sensor du holder i hånden. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 (redigert) lombardini navnet lever kan det se ut som https://www.google.com/search?q=Lombardini+generator&rlz=1C1GGGE___NO816NO818&oq=Lombardini+generator&aqs=chrome..69i57j69i60&sourceid=chrome&ie=UTF-8 send en mail til Torsvang Maskin AS fikk deler der for to år siden Telefon: 33 12 71 60 E-post: post@torsvangmaskin.no Web: www.torsvang.no Redigert 31.Mai.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Tom Rør Svart 31.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Takker. Kompisen fikk løst problemet, og får delen fra Torsvang?? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Det er ikke helt sant dette med Lombardini. Historien er at det aggregatet jeg har er utstyrt med motor fra Ruggerini type MM 150. Lombardini kjøpte opp Ruggerini og slaktet selskapet. Skrotet delelageret. Informasjonen har jeg fra forrige forhandler som het Mase Strømaggregater AS, Lierstranda. Jeg kjøpte de siste delene de hadde. Men de kunne ikke skaffe eksosmanifold, den er lekk hos meg. Aggregatet jeg har sluttet Mase å produsere i 1999. Dog har disse motorene et meget godt rykte. Man må kjøre dem uten vann eller olje for å kverke dem, iflg. Mase. Så der var det, Lombardini lever i Italia. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Hulda @ Har du prøvd http://mase.w6.unimicroweb.no/ www.mase.no Grinivegen 19 3721 Skien 35 59 09 99 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hulda Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Samme greia. Same shit, new wrapping. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.