Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Har lest alle svarene og informasjon fra TS (som er litt vanskelig å forstå til tider), jeg vedder 100kr på at det er simringene som trenger å skiftes og at TS har en relativt høy vanninntrenging ved gang.

Tidligere eier har nok kompensert for skifte av simringer med å pøse på mer fett...

Jeg mener det er helt OK å bli litt urolig når man har vannlekkasje helt opp til bunn av motoren, hadde det vært min båt ville den stått på land allerede med akselen demontert men det er nå bare meg :rolleyes:

Og så en siste melding til TS, det er ikke vanlig å måtte bruke fettpress etter hver tur, kun en gang  iblant og i små mengder. Jeg bruker ikke en hel fettkopp på en sesong en gang.

ne.andersson

ne.andersson

Har lest alle svarene og informasjon fra TS (som er litt vanskelig å forstå til tider), jeg vedder 100kr på at det er simringene som trenger å skiftes og at TS har en relativt høy vanninntrenging ved gang.

Tidligere eier har nok kompensert for skifte av simringer med å pøse på mer fett...

Jeg mener det er helt OK å bli litt urolig når man har vannlekkasje helt opp til bunn av motoren, hadde det vært min båt ville den stått på land allerede med akselen demontert men det er nå bare meg :rolleyes:

ne.andersson

ne.andersson

Har lest alle svarene og informasjon fra TS (som er litt vanskelig å forstå), jeg vedder 100kr på at det er simringene som trenger å skiftes og at TS har en relativt høy vanninntrenging ved gang.

• Create New...