Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Vurderer å kjøpe meg en styrehusbåt med utenbordsmotor som jeg kan bruke hele året. Har tidligere hatt en liten Askeladden som jeg har brukt. Jeg har imidlertid fått høre at jeg bare har hatt flaks som ikke har ødelagt motoren min. Jeg har alltid tiltet opp motoren og har kjørt den som normalt. Fått høre at den må være tiltet ned og at den skal gå i 10-15 min før man kjører for å være sikker på at den kjøler som normalt. Vannet renner vel ut når jeg tilter den opp slik at det ikke blir frostsprengning? Kan jeg eventuelt surre en varmekabel rundt stammen?

Knallipadden

Knallipadden

Vurderer å kjøpe meg en styrehusbåt med utenbordsmotor som jeg kan bruke hele året. Har tidligere hatt en liten Askeladden som jeg har brukt. Jeg har imidlertid fått høre at jeg bare har hatt flaks som ikke har ødelagt motoren min. Jeg har alltid tiltet opp motoren og har kjørt den som normalt. Fått høre at den må være tiltet ned og at den skal gå i 10-15 min før man kjører for å være sikker på at den kjøler som normalt. Vannet renner vel ut når jeg tilter den opp? 

• Create New...