Jump to content

Edit History

Sørlandet2

Sørlandet2

Gratulerer med ny båt. Hadde vert fint om du også sa hva slags båt du har. Litt forskjellige teknikker avhengig av om det er stor seilbåt, eller jolle uten revers. 

Som nevnt, YouTube er fine greier. Det overrasker meg at myndighetene og norske båtorganisasjoner skriker om at vi må bli flinkere på sjøen, men de forteller oss ikke hvordan. Ser ut som svenskene er flinkere på det. Her er en fin serie, fra en fin svensk nettside. Mange gode tips. Hvis du har litt større båt, så. Alle tips ombruk av spring verd å lære. 

https://www.hamnen.se/kunskap/lagg-till-som-ett-proffs-start-pa-en-serie/

Det er en serie filmer her, se nede på side for neste film. 

Lykke til, kos deg, samt øving så blir sommeren fin. 

Sørlandet2

Sørlandet2

Gratulerer med ny båt. Hadde vert fint om du også sa hva slags båt du har. Litt forskjellige teknikker avhengig av om det er stor seilbåt, eller jolle uten revers. 

Som nevnt, YouTube er fine greier. Det overrasker meg at myndighetene og norske båtorganisasjoner skriker om at vi må bli flinkere på sjøen, men de forteller oss ikke hvordan. Ser ut som svenskene er flinkere på det. Her er en fin serie, fra en fin svensk nettside. Mange gode tips. Hvis du har litt større båt, så. Alle tips ombruk av spring verd å lære. 

https://www.hamnen.se/kunskap/lagg-till-som-ett-proffs-start-pa-en-serie/

Det er en serie filmer her, se nede på side for neste film. 

Lykke til, kos deg, samt ening så blir sommeren fin. 

Sørlandet2

Sørlandet2

Lykke til, kos deg, samt ening så blir sommeren fin. 

• Create New...