Kronidiot Startet 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2020 Jeg har denne kontrollboksen Når jeg tar den fra midtstilling (tomgang) til fart forover så spretter den tilbake til midtstilling. Den blir ikke stående før jeg er på 1800 rpm. Kunne tenkt meg at den ble stående på rundt 1500 rpm, da det er fin manøverfart. Er det mulig å justere på noen som helst måte? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Under dekselet finn du justeringsskruer for friksjon og dødgang. Då ordnar det seg nok.. Sitér dette innlegget Link to post
Kronidiot Svart 31.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 (redigert) Havlengt skrev 14 minutter siden: Under dekselet finn du justeringsskruer for friksjon og dødgang. Då ordnar det seg nok.. Takk for det! ? Redigert 31.Mai.2020 av trampeklapp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.