btt Startet 1.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2020 Som det står i tekst ,jeg har en c140 Wide og kan få kjøpt en E140 wide , den er hybrid . Noen som har en slik og erfaringer med denne i forhold til C140 wide ? Takker for innspill Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 1.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2020 Ingen som har raymarine E wide ? Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 1.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2020 Jeg har en eSeries 165 Hybrid Touch. Denne kjører Lighthouse II programvare. Jeg veldig fornøyd med den, men det kommer ikke flere software oppdateringer til den, og den kan ikke benytte Lighthouse III som er den nyeste programvaren. For meg fungerer Lighthouse II bra og jeg kjører med Navionics kart. Sitér dette innlegget /per Link to post
btt Svart 1.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2020 Å så flott å høre ?? skal vel gå å bruke kart med auto ruting også ? Og bilder av havner og slik ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.