Jump to content

Ankre opp moringer i Hankø sundet koster det noe ?

Rookie_332

Recommended Posts

Noen av disse er private, noen tilhører Hankø Yacht Club og jeg tror noen er knyttet til Hankø gjestehavn, (den på Hankø-siden) Tror ikke noen av disse er tilgjengelige for gratis lån , men hvis du bare skal ligge å ta en lunsj eller kaffe hår det sikkert greit. En annen ting med ukjente moringer er at man ikke aner tilstanden på dem.

Rookie_332 skrev 1 minutt siden:

He he den er god har Bruce akter og i baugen og kjetting hele veien ?

Det er fine bunnforhold til ankring så det er bare å bakke båten til dreggen sitter godt fast.
Men ja husker selv hvor urolig jeg sov de første nettene på svai når jeg begynte med det.
Hente vel jeg stod opp for å sjekke også.

pipe skrev 15 minutter siden:

Det er fine bunnforhold til ankring så det er bare å bakke båten til dreggen sitter godt fast.
Men ja husker selv hvor urolig jeg sov de første nettene på svai når jeg begynte med det.
Hente vel jeg stod opp for å sjekke også.

He he ja det er det som er men som du sier er kanskje de første nettene du sover litt dorlig til du stoler på deg selv at du faktisk får til ??

• 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...