Knallipadden Startet 1.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2020 Skal selge den gamle båten min. Jeg har lagt den ut for omtrent halvparten av de andre båtene av samme type. Grunne er at båten snart er 40 år gammel og har en saltvannskjølt motor. Det er også litt oppussing som må til for å få den i ship shape. Jeg ser mange skriver "prosjekt" osv i annonsen. Burde jeg gjøre det samme selv om den virker? Jeg skrev at man må påregne en del vedlikehold og oppgraderinger etter hvert med tanke på alderen. De andre båtene jeg har sammenlignet med er like gamle men selger nevner ikke noe om lyter. Jeg ligger meg lavt i pris for å markere at dette ikke er en ny båt, også nevner jeg at den vil ha behov for vedlikehold og oppgraderinger etter hvert. Trenger jeg å skrive mer? Detaljer kan de få av meg når de tar kontakt eller jeg viser båten. Det sitter langt inne å selge båten men har ikke plass eller tid til to båter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.