Jump to content

yamaha 30hk totakt, hvor kjøpe tiltmotor?

harlex

Recommended Posts

Tiltmotoren på min 30hk Yamaha 2.takt har takket for seg.... Over en mnd. venting på  lokalt verksted fører til at jeg må ta dette skiftet selv... Fant noen informative videoer på youtube....

Spørsmål: Hvor får jeg tak i en slik motor relativt billig? Gjerne nett (ved kort levering) men hvis det er forhandlere i Bergensområdet som opererer med "greie" priser er det også interessant... Ved et søk på nettet dukker det opp masse treff... Noen som vet delenummer (siste året med 2 takt) Regner med jeg kjøper en uoriginal med ser det refereres til OEM-delenummer. Hvilken info om motoren må jeg evt. ha/finne for å forsikre meg om at jeg får en som passer?

Jeg har akkurat kjøpt fra boatparts.no, ca 1 ukes leveringstid. 

Du kan prøve eurofritid på Blindheim hvis du vil handle lokalt.

Bergen Marine påsto at de har gode priser på slikt, da jeg var og kikket på en båt der med meget rustet elmotor til powertrim....

Ta bildet av motorens merkeskilt med serienr,  så har du den info en forhandler trenger....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...