Svenom Startet 2.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2020 Har en Joda 24 som det har stått en Bmc 30 leyland 1500 i. Passer Bmc 36 som også er en 1500D rett inn? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2020 Er ikke det samme motor da? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Svenom Svart 2.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2020 Det var det jeg håpet på men har ikke greie på disse motorene. Noen som vet om det er forskjell på 30 og 36 bortsett fra hestekrefter? Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 3.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2020 Er det bensin den du har da? Hvis det er en dieselmotor, tror jeg det er samme motoren. Har sett at 1,5-literen blir angitt med alt fra 30 til 40 hk. Jeg antar at du spør med henblikk på et mulig motorskifte. Skal du da beholde gearkassa, eller skal du skifte den også, og er den "nye" i så fall maken til den gamle? Jeg ville studert motorfester så nøye som mulig, og sammenlignet eksisterende og ny løsning, for å kunne vurdere behovet for spesialtilpasninger. Sitér dette innlegget Link to post
Svenom Svart 3.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2020 Takk for svar. Diesel begge to. Ser like ut. Måler mororfester og ser om det passer. 50 mil å kjøre for å hente ny motor så greit å være sikker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.