sea Startet 4.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2005 Trimfinne for montering på motorens kavitasjonsplate skal gi hurtigere planing,økt stabilitet og jevnere gange er det noen som har erfaring eller tanker om emne. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 4.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2005 (redigert) Trimfinne for montering på motorens kavitasjonsplate skal gi hurtigere planing,økt stabilitet og jevnere gange er det noen som har erfaring eller tanker om emne. <{POST_SNAPBACK}> Jeg monterte slike på min første båt, en Gøy-jolle, 10 fot med 9,9(15)hk Yamaha. Måtte ha det for å få den i plan med meg alene, fordi den ellers ble for baktung etter at jeg fjernet rattkonsollen. Den gikk ekstremt lett i plan, spesiellt når jeg var alene, men mistet noe toppfart.. (3-4knop) Lå fint i plan i langt under 10 knop! Redigert 4.Oktober.2005 av Anonym (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2005 Fungerer på noen båter , f.eks flere kamerater som har brukt denne på Skibsplast 14/15 med hell. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.