fotball20 Startet 3.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2020 Hei. Vi er nye eiere av en Marex holiday 770 og det har vært noen utfordringer hittil. Den siste i rekka er at kalesjestanga knakk. Se bilder. Se siste bilde fra maritim, det kan se ut som det er nedre del av en slik som har knekt. Kan det stemme? Vi har forsøkt å dra ut restene av jernet, men det kan virke som det sitter dønn fast. Noen som har en løsning på problemet? Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 3.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2020 (redigert) Nå vet ikke jeg hvordan den bolten/beslaget er festet, men ville prøvd å lirke delen som sitter i stangen ut med en tang. Hvis du får den løs er det ikke verre enn å kjøpe en ny del. Ser for meg at den delen bare er presset på plass — eventuelt presset og limt. Jeg tenker at det skal være fullt mulig å fikse. Hvis ikke har du i hvert fall prøvd. Redigert 3.Juni.2020 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 3.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2020 Altså om den sitter dønn fast er det vel bare å ta frem drillen antar jeg? Delen får du kjøpt på maritim eller seasea (og masse andre båt butikker) Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 3.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2020 (redigert) Om du ikke får ut det som sitter igjen i røret, finnes det tilsvarende beslag som går utenpå røret. Vet ikke om det finnes i den dimensjon du trenger, men om det gjør det så løser det problemet, selv om det ikke blir seende helt likt ut som det gamle. Redigert 3.Juni.2020 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Teresa Svart 3.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2020 Hadde samme utfordring tidligere i år, og etter mange forsøk leste jeg om at noen av disse beslagene er festet til kalesjestengene med popnagler. Jeg endte opp med å skjære av litt av den hvite plasten rundt, for så å bore vekk nagla. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.