The Saint
pero skrev 25 minutter siden:Tror jeg ville droppet dette i en åpen båt. Det blir sikkert noe vann, tråkking, rusk og rask, og jeg tror det vil løsne etter hvert. Men jeg har tatt feil før. Bommet på kolon og semikolon en gang på 70-tallet... Artig prosjekt uansett.
Ja det er noe av det som gjør at jeg er litt skeptisk til biltema EVA teak også. Hadde vært mindre i tvil om den ble levert uten lim på baksiden. Limt med epoxy så sitter det meste. Tenkte jeg skulle lime teaken ellers på plass med epoxy eventuelt marine sikaflex. Har ikke lyst å bruke skruer som tidligere. Maritim sin flexiteak er vel noe bedre? Liker den myke men alikevel antiskli følelsen fake teak gir... Er også ett pluss med enkelt vedlikehold / renhold. Kan gjøre båten selvlensende for å gjøre den tørrere. Men har ikke veldig lyst til det. (Liker ikke å ha "hull "i båten). En annen mulighet er å lage en forsenkning i innlineren og montere lensepumpe.
Legge ordentlig teak er også en mulighet. Har en del teak liggende. Men vet at da blir det mye vedlikehold senere.