Jump to content

Edit History

The Saint

The Saint

Takk for alle hyggelige tilbakkemeldinger! :thumbsup:

Mere kommer, men i dag ble jeg desverre stoppet av regnet. Hadde tenkt å jobbe litt på innlineren.

Må få gjort siste finish før lakk.

Vurderer også å støpe inn forsterkning til SmartTabs.

Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha SmartTabs enda.

Men kan jo være greit å lage gode fester om jeg skal ha.

Er også litt usikker i forhold til motor valg. Vil han nok krefter.

Samtidig vil jeg ikke ha så tung motor at båten synker... eller at bølger slår over bak.

Har mest lyst på 4 takts motor pga støy. Kan jo være greit å høre om telefonen ringer.

Har diversje 2 takts motorer i fra før, men vil helst ikke bruke dem.. (Lyst på noe nytt).

Kikket på Yamaha 9,9 - 20hk, Honda 9,9 - 20, Mercury 9,9 - 20 og Suzuki 9,9 - 20.

Jeg må ha kort stamme. Ratt styring vil jeg ikke ha. El start og tilt blir nok for tungt.

Greier meg nok med en 9,9 men er litt redd det blir lite når man blir vant med båten.

Kanskje en Yamaha 9,9 Sport hadde vert tingen. Så kan jeg oppgradere etter behov?

Liker også Suzuki sine Lean burn motorer. Men Honda er vel de mest stille gående?

Mercury derimot er jo rimelige motorer og har fått bra rykte. Kina motor kjøper jeg ikke!

Har nok av moringer fra før. :giggle:

Trenger ikke å begrense hk antall . Siden båten skal brukes av voksne.

Men så er det det med tyngde da...

Kanskje det er noen her som har prøvd lignende båt med 4 takts motor i samme hk område?

Tar i så fall imot anbefalinger med takk. :saint:

The Saint

The Saint

Takk for alle hyggelige tilbakkemeldinger! :thumbsup:

Mere kommer, men i dag ble jeg desverre stoppet av regnet. Hadde tenkt å jobbe litt på innlineren.

Må få gjort siste finish før lakk.

Vurderer også å støpe inn forsterkning til SmartTabs.

Har ikke bestemt meg for om jeg skal ha SmartTabs enda.

Men kan jo være greit å lage gode fester om jeg skal ha.

Er også litt usikker i forhold til motor valg. Vil han nok krefter.

Samtidig vil jeg ikke ha så tung motor at båten synker... eller at bølger slår over bak.

Har mest lyst på 4 takts motor pga støy. Kan jo være greit å høre om telefonen ringer.

Har diversje 2 takts motorer i fra før, men vil helst ikke bruke dem.. (Lyst på noe nytt).

Kikket på Yamaha 9,9 - 20hk, Honda 9,9 - 20, Mercury 9,9 - 20 og Suzuki 9,9 - 20.

Jeg må ha kort stamme. Ratt styring vil jeg ikke ha. El start og tilt blir nok for tungt.

Greier meg nok med en 9,9 men er litt redd det blir lite når man blir vant med båten.

Kanskje en Yamaha 9,9 Sport hadde vert tingen. Så kan jeg oppgradere etter behov?

Liker også Suzuki sine Lean burn motorer. Men Honda er vel de mest stille gående?

Mercury derimot er jo rimelige motorer og har fått bra rykte.Kina motor kjøper jeg ikke!

Har nok av moringer fra før. :giggle:

Trenger ikke å begrense hk antall . Siden båten skal brukes av voksne.

Men så er det det med tyngde da...

Kanskje det er noen her som har prøvd lignende båt med 4 takts motor i samme hk område?

Tar i så fall imot anbefalinger med takk. :saint:

• Create New...