Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Jeg legger merke til at det i år er ekstremt mange tullinger på sjøen. Kanskje folk har brukt pengene sine på båt i stedet for sydenferie, ikke vet jeg. Jeg har kamera med bevegelsessensor i båten som sender varsel når de oppdager folk eller store bevegelser i båten. Jeg ligger i en rolig havn uten bølger, men får hele tiden melding med video av at båten ruller kraftig. Fartsgrensen er 5 knop. 

Kjørte også gjennom en trang kanal med sterk strøm her om dagen. Der var fartsgrensen 4 knop. Jeg ble forbikjørt av flere båter som holdt langt høyere fart. Når jeg lå på et rolig sted med lite trafikk kom det mange store båter i full speed og passerte rett foran og bak båten min slik at det ble veldig ubehagelig. Ungene ombord gikk på tryne men skadet seg heldigvis ikke. Jeg lå med motoren igang men rakk ikke å snu båten før bølgene kom.

Knallipadden

Knallipadden

Jeg legger merke til at det i år er ekstremt mange tullinger på sjøen. Kanskje folk har brukt pengene sine på båt i stedet for sydenferie, ikke vet jeg. Jeg har kamera med bevegelsessensor i båten som sender varsel når de oppdager folk eller store bevegelser i båten. Jeg ligger i en rolig havn uten bølger, men går hele tiden melding med video av at båten ruller kraftig. Fartsgrensen er 5 knop. 

Kjørte også gjennom en trang kanal med sterk strøm her om dagen. Der var fartsgrensen 4 knop. Jeg ble forbikjørt av flere båter som holdt langt høyere fart. P

• Create New...