Jump to content

Edit History

pipe

pipe

andersb skrev On 5.6.2020 at 18.23:

Tror vi har funnet flere av de som hoier og skriker når du kjører 15 i 15 sonen iaf og ligger 100% midt i, for så å bli overasket over at noen kjører forbi i voldsomme 27-28kmh, ja gutter, det er så sakte 15 knop er. 

Vis hele sitatet  

Du har absolutt ett godt poeng.
så vidt jeg vet har jeg bare blitt hyttet etter en gang og det var mange år siden
Da lå det en båt på ca 14-16 fot som var ankret opp midt i skipsleia inn mot Tønsberg da de fisket.
Etter min mening har man da fra sagt deg retten til å ha full kaffekopp stående løs i båten og må påregne å få båten gynget på av hekksjø av passerende båter-

pipe

pipe

andersb skrev On 5.6.2020 at 18.23:

Tror vi har funnet flere av de som hoier og skriker når du kjører 15 i 15 sonen iaf og ligger 100% midt i, for så å bli overasket over at noen kjører forbi i voldsomme 27-28kmh, ja gutter, det er så sakte 15 knop er. 

Vis hele sitatet  

Du har absolutt ett godt poeng.
så vidt jeg vet har jeg bare blitt hyttet etter en gang og det var mange år siden
Da lå det en båt på ca 14-16 fot som var ankret opp midt i skipsleia inn mot Tønsberg da de fisket.
Etter min mening har du da fra sagt deg retten til å ha full kaffekopp stående løs i båten 

• Create New...