Jump to content

Edit History

nomen

nomen

De historiene dere kommer med bærer i mine øyne ett stort preg av egoisme, tankeløshet og/eller mangel på viljen til å vise hensyn. Det som på godt norsk heter  idioter!

Å unnskylde det som uvitenhet ol. holder bare ikke. Om man ikke er fullstendig stiv i nakken, klarer man å se resultatet av sin egen kjøring.

Desverre mistenker jeg mange av disse hekksjøgeneralene for å mangle evnen til å se andre enn seg selv.

Uerfarne som kløner det til ved tillegging ol, har ingenting med dette å gjøre.

Så kall det hva dere vil, men en som med sin 40-45 foter  passerer en annen båt i halvplan med 5-6 meters avstand, vil for meg fremstå som en idiot.

Noe vedkommede antagelig lever godt med, han bryr seg jo åpenbart ikke om andre allikevel.

nomen

nomen

De historiene dere kommer med bærer i mine øyne ett stort preg av egoisme, tankeløshet og/eller mangel på viljen til å vise hensyn. Det som på godt norsk heter  idioter!

Uerfarne som kløner det til ved tillegging ol, har ingenting med dette å gjøre.

Så kall det hva dere vil, men en som med sin 40-45 foter  passerer en annen båt i halvplan med 5-6 meters avstand, vil for meg fremstå som en idiot.

Noe vedkommede antagelig lever godt med, han bryr seg jo åpenbart ikke om andre allikevel.

• Create New...