Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

8 hours ago, andersb said:

Litt urelatert, men du har også en egen sjanger folk som bruker middagsbukta som hovedfartsåre, og skal holde 7-9 der, dette er alltid ekstremt godt mottat. 

Det er en gjennomfartsåre, og jeg drar ofte gjennom der, men sjeldent i mer enn 3 knop.

Middagsbukta er et fint sted å være når det er dårlig vær og særlig utenfor allminnelig båtsesong.  Innenfor sesong finner du meg nesten aldri for anker i Middagsbukta, mest pga all gjennomfartstrafikken, og da særlig de som lager bølger (min båt er særlig utsatt for bølger mot hekken - det skal ikke mye til før det blir ubehagelige dunkelyder i stedet for skvulpelyder), men også de som bråker eller spyr ut eksos.

tobixen

tobixen

8 hours ago, andersb said:

Litt urelatert, men du har også en egen sjanger folk som bruker middagsbukta som hovedfartsåre, og skal holde 7-9 der, dette er alltid ekstremt godt mottat. 

Det er en gjennomfartsåre, og jeg drar ofte gjennom der, men sjeldent i mer enn 3 knop.

Middagsbukta er et fint sted å være når det er dårlig vær og særlig utenfor allminnelig båtsesong.  Innenfor sesong finner du meg nesten aldri for anker i Middagsbukta, mest pga all gjennomfartstrafikken, og da særlig de som lager bølger (min båt er særlig utsatt for bølger mot hekken - det skal ikke mye til før det blir ubehagelige dunkelyder i stedet for skvulpelyder).

• Create New...