Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Problemer er vel ikke alle de nye båteierne. Problemet er at svært mange tilbringer tiden på sjøen fordi det ikke er tilrådelig å reise til Syden slik mange pleier. De som er idioter tilbringer da mer tid på sjøen enn ellers. Jeg har inntrykket av at mange nye båteiere tar det pent, men det er naturligvis tullinger i alle leirer. 

Inntrykket er at mange er hyggelige og hjelpsomme også. I helgen skulle jeg fylle bensin på nye båten min. Når jeg la til var det en familie som bare hadde vært ute med båten sin to ganger. De brukte litt tid på å legge til. Når vi skulle fylle bensin fikk både vi og de litt problemer med betaling og pumper, og da hjalp vi hverandre med å løse det. 

Knallipadden

Knallipadden

Problemer er vel ikke alle de nye båteierne. Problemet er at svært mange tilbringer tiden på sjøen fordi det ikke er tilrådelig å reise til Syden slik mange pleier. De som er idioter tilbringer da mer tid på sjøen enn ellers. Jeg har inntrykket av at mange nye båteiere tar det pent, men det er naturligvis tullinger i alle leirer. 

Inntrykket er at mange er hyggelige og hjelpsomme også. I helgen skulle jeg fylle bensin på nye båten min. Når jeg la til var det en familie som bare hadde vært ute med båten sin to ganger. De brukte litt tid på å legge til. Når vi skulle fylle bensin fikk vi litt problemer og da hjalp vi hverandre med å løse det. 

• Create New...