Jump to content

Edit History

Gullfisk

Gullfisk

Har overhode ikke lettet noe ansvar, så ikke tillegg meg meninger jeg ikke har @SamH For meg kan folk padle i hva f... de vil, det er valgfritt. Jeg ønsker/velger å forsøke å være godt synlig, fordi jeg ønsker å gi meg selv best muligheter til å komme hel hjem igjen. Du får jo ikke tvinget noen til å holde bedre utkikk ved å forsøke å være usynlig i leia. Som padler kommer du ut som tapende part uansett hva du møter bortsett fra badeleker, så ikke kjør på retten din. De fleste velger jo ikke å jogge i elgdrakt i skogen i elgjakta, selv om det er jegerens ansvar hva han skyter på. Det er jo ikke slik at båtfører har mindre ansvar, jo mere synlig man er. 

Gullfisk

Gullfisk

Har overhode ikke lettet noe ansvar, så ikke tillegg meg meninger jeg ikke har. For meg kan folk padle i hva f... de vil, det er valgfritt. Jeg ønsker/velger å forsøke å være godt synlig, fordi jeg ønsker å gi meg selv best muligheter til å komme hel hjem igjen. Du får jo ikke tvinget noen til å holde bedre utkikk ved å forsøke å være usynlig i leia. Som padler kommer du ut som tapende part uansett hva du møter bortsett fra badeleker, så ikke kjør på retten din. De fleste velger jo ikke å jogge i elgdrakt i skogen i elgjakta, selv om det er jegerens ansvar hva han skyter på. Det er jo ikke slik at båtfører har mindre ansvar, jo mere synlig man er. 

• Create New...