Palbryn Startet 4.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2020 Her var det mange forskjellige power/farger med samme funksjon. Usikker på hvor de forskjellige fargene skal på et 12v system. 1 svart. 2 brun. 3 rød. 4 blå. De andre er greie fra 5 til 8. Sitér dette innlegget Link to post
Palbryn Svart 5.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2020 Ingen som har et lite svar? ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfare Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 (redigert) Prøver meg på et svar her. Lite info å finne om kobling, men siden denne er laget for bla kran blir det litt mer fornuftig. 1 og 2: Power. Usikker på hva som er + og -, men sikringen er ofte på + siden, så gjetter på 1=-, 2=+ 4: Denne gir vel spenning ut til releene, kan muligens måle for å se om det er + eller - 3: Denne vil bli aktiv når du trykker "Start" og bryte når du trykker "Stopp". På en kran vil denne "Starte krana", og dermed hindre bla utilsiktet bevegelse ved utilsiktet betjening av knappene. Dette er ikke nødvendigvis fasiten, men det jeg ville satt pengene mine på :) Redigert åpenbar egen feil :) Redigert 6.Juni.2020 av Sjøfare (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Palbryn Svart 7.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Dette var ikke lett med flere "power" på ledningene. Har åpnet den å sjekket og da går som nevnt på bildet "brun via 0.5A sikring" og det står på printkortet 34V. Svart står det AC/DC på printkortet. Kan ikke skjønne noen annet at brun er jord ledning. Rød via 5.0A sikring. Fortsatt usikker på blå ledning "main" Ser at blå også går via et rele. En får teste videre. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Hva er det du forsøker å kople sammen? Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Palbryn Svart 9.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2020 Dette er en mottaker og fjernkontroll til en vinsj, men jeg tenkte jeg skulle bruke den som en backup på ankervinsjen da min har en tendens til å fuske. Etter et par eposter til produsenten så fikk jeg et bilde til med forklaring på hvordan jeg kobler dette. Så da skal jeg teste ut dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.