Martine29 Svart 11.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 Nå har jeg levd med dette "problemet" siden jeg fikk tak i båten i 2013. Det har ikke vært noen kjøleproblemer av noen art. Båten brukes hele året. Tempen har ligget på rundt 80 grader på marsj. Så da får en vel bare leve med at den røde kjølevæska skifter farge etter en tid når jeg sjekker i ekspansjonsbeholder. Men det rare er at væska ser rød ut når jeg tapper den av motor. Nyt finværet folkens, og kos dere med noe RØDT i glasset i stedet.. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 11.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 (redigert) Hvorfor dere som bytter fra rød til blå ikke bruker et frostvæske som er kompatibel med alt? Valvoline har en frostvæske så ikke reagerer med hverken rød eller blå.... Har en volvo som har orginal grønn frostvæske. Ingen kunne med sikkerhet si hva eg skulle ha.... kjøpte Valvoline sin og har fyllt denne siden på begge bilene.... null problemer. http://www.valvoline.no/valvoline/personbil/kjolevaeske-2/multi-vehicle-coolant-concentrate-1/ Redigert 11.Juni.2020 av jerognal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 11.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 Når eg skifta frå orginal til silikatri veske, så var det nettopp Valvoline si multikompatible veske som vart fyllt på. - Men problemer vart det lell.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.