Jump to content

Motorverksted anbefaling østlandet

mabelle

Recommended Posts

Hm... om det du trenger er maskinering av motor deler / gjennoppbygging av motor. Så er det veldig mange flinke firmaer rundt omkring i Norge. Men veldig mange av disse reklamerer ikke på nett. Rett og slett fordi de stort sett gjør spesialisert jobber. Ofte for firmaer eller entusiaster. Da er reklame / tilggjengelighet ikke så viktig siden det går mere på rykte / kjennskap. De beste motor byggerene jeg kjenner reklamerer ikke, de har nok å gjøre uansett. En motor er en motor, spiller ingen rolle om det er Volvo Penta eller vanlig Volvo. En dyktig motor mekaniker kan bygge opp / reparere dem uansett. Eneste forskjel på bil, båt eller industri motorer er matrial valg, effekt område og kjøling. :saint:

Sarpsborg Motorverksted er i toppen når det gjelder maskinering, boring, honing, sliping, balansering, tuning på forbrenningsmotorer generelt. Det skal opplyses om at jeg personlig ikke har hatt kontakt med Sarpsborg på 10- til 15 år. Gjorde utmerket jobb sist gang. Når det gjelder Volvo, sitter La-Sa i Son på på kompetanse på Volvo og Yanmar. 

Hulda skrev 40 minutter siden:

Sarpsborg Motorverksted er i toppen når det gjelder maskinering, boring, honing, sliping, balansering, tuning på forbrenningsmotorer generelt. Det skal opplyses om at jeg personlig ikke har hatt kontakt med Sarpsborg på 10- til 15 år. Gjorde utmerket jobb sist gang. Når det gjelder Volvo, sitter La-Sa i Son på på kompetanse på Volvo og Yanmar. 

Har samme erfaring som deg når det gjelder Sarpsborg Motorverksted. :thumbsup: Topp arbeid og akseptable priser. Vanligvis så gjør jeg maskinerings arbeide selv. Men har sendt jobber til de noen ganger pga tid. Alltid vert fornøyd. (Kontrolerer alltid at maskinering er gjort i forhold til mine spesifikkasjoner). Kan desverre ikke si det om ett vist annet firma som "annonserer" mye. (Vil ikke nevne navn i negativ retning her på forumet). :saint:

Cerberus skrev for 1 time siden:

Skulle manglende interesse for tilstedeværelse og synlighet på nett være noe negativt??  Ellers er det vel heller tvilsomt de har noe spesiell kompetanse på volvo penta spesifikt.

Hva får deg til å tro det? For meg og mange er det helt enkelt slik at det er nett jeg bruker for å finne slikt.

Det var sikkert ikke nødvendig av meg å spesifisere vp.

The Saint skrev 1 time siden:

Hm... om det du trenger er maskinering av motor deler / gjennoppbygging av motor. Så er det veldig mange flinke firmaer rundt omkring i Norge. Men veldig mange av disse reklamerer ikke på nett. Rett og slett fordi de stort sett gjør spesialisert jobber. Ofte for firmaer eller entusiaster. Da er reklame / tilggjengelighet ikke så viktig siden det går mere på rykte / kjennskap. De beste motor byggerene jeg kjenner reklamerer ikke, de har nok å gjøre uansett. En motor er en motor, spiller ingen rolle om det er Volvo Penta eller vanlig Volvo. En dyktig motor mekaniker kan bygge opp / reparere dem uansett. Eneste forskjel på bil, båt eller industri motorer er matrial valg, effekt område og kjøling. :saint:

Ser den. Noen du kan anbefale?

Hulda skrev 1 time siden:

Takk ?

Kjenner La-Sa såklart. Jeg tenkte de var et typisk service verksted. Tar muligens feil der.

mabelle skrev 53 minutter siden:

Ser den. Noen du kan anbefale?

Ja, i normalt prisleie vil jeg absolutt anbefale Sarpsborg Motorverksted og Jamtvedt Motor-Service i Skien. Har også ett par mindre firmaer jeg kan anbefale men de driver mest med løps motorer. Så da er jo prisen deretter. Sveinungard Motor Tekknikk i Skurdalen for eksempel. :saint:

Redigert av The Saint (see edit history)
The Saint skrev 56 minutter siden:

Ja, i normalt prisleie vil jeg absolutt anbefale Sarpsborg Motorverksted og Jamtvedt Motor-Service i Skien. Har også ett par mindre firmaer jeg kan anbefale men de driver mest med løps motorer. Så da er jo prisen deretter. Sveinungard Motor Tekknikk i Skurdalen for eksempel. :saint:

Takk så mye, forhører meg med sarpsborg og jamtvedt.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...