Jump to content

Edit History

jørn

jørn

Skal vedde på at det er i overgangen stevnebeslag og skroget. Da må i så fall båten opp. Tips da er å fylle kjølen med vann og se hvor det lekker ut.

Hva type pakkboks har du? Jeg hadde volvokondom da jeg hadde classicen. Men fettsmurt/oljesmurt ksn det jo være oringene også. Har du sett om det kommer mer vann når du går?

jørn

jørn

Skal vedde på at det er i overgangen stevnebeslag og skroget. Da må i så fall båten opp. Tips da er å fylle kjølen med vann og se hvor det lekker ut.

Hva type pakkboks har du? Jeg hadde volvokondom. Men fettsmurt/oljesmurt ksn det jo være oringene også. Har du sett om det kommer mer vann når du går?

jørn

jørn

Hva type pakkboks har du? Jeg hadde volvokondom. Har du sett om det kommer met vann når du går?

jørn

jørn

• Create New...