Negativt_fokus Startet 6.Juni.2020 Del på Facebook Startet 6.Juni.2020 Har tenkt å kjøpe kartplotter til min lille Uttern D55 Hva anbefales til en liten båt? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 6.Juni.2020 Del på Facebook Svart 6.Juni.2020 En du kan ta med deg hjem. Jeg er veldig fornøyd med Lowrance. Men det finnes jo mange gode. Fisker du? Aktuelt med ekkolodd samtidig? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Roger og Olina Svart 6.Juni.2020 Del på Facebook Svart 6.Juni.2020 Her anbefaler jeg deg å lese om de forskjellige plotterne som er på markedet. Vanskelig å "lese" ditt behov kun ut fra størrelsen på båten. Har du liten erfaring med plotter, så bør du kjøpe en enkel.. Hvor kjent er du i området, er det en kombiplotter som kanskje passer best, om båten går fort, så trenger du en som oppdaterer seg rimelig raskt osv osv. Jeg kjøper mye på finn, men jeg setter meg først inn i produktet før jeg handler. www.maritim.no er en nettbutikk som har flere typer plotterer og her kan du også lese om de. Youtube er også en portal som fint kan brukes. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 6.Juni.2020 Del på Facebook Svart 6.Juni.2020 Kjøp en Simrad Cruise. Finnes i 7-tommer og 9-tommer: https://seatronic.no/simrad-cruise-7-kartplotter-med-ekkolodd-inkl-giver Hvis du føler det er for dyrt kan du kjøpe en Raymarine Dragonfly: https://seatronic.no/raymarine-dragonfly-5-pro Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Frissy Svart 6.Juni.2020 Del på Facebook Svart 6.Juni.2020 Handlet en raymarine dragonfly 5 pro til 3200 på maritim. Den er med ekkolodd og helt Ok skjerm. Brukes i en bowrider 17 fot. Navionics kartverk. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 6.Juni.2020 Del på Facebook Svart 6.Juni.2020 Størst mulig skjerm innenfor budsjett, og hurtigfester. Finn et anerkjent merke brukt på finn.no. Fant sjøl en der i ubrutt original emballasje til nærmere halv pris av ny. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.