Båteier2018 Startet 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2020 Skal bytte slitt ei slik blå pute rundt kontrollboksen på min Uttern D-55 mer mercury 115. Tidligere eier fikk dette ikke til men jeg vil prøve om det ikke skulle resultere i å sitte igjen med en kontrollboks som ikke fungerer. Lurer da må om det er mye som må demonteres for å få tredd pynteputen på plass. legger ved tilsvarende bilde av min båt Sitér dette innlegget Link to post
lfb6 Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Se bildet Ta ut knappen 'throttle only' (7), skru av mutter (8), ta bort håndgrep (henger deretter på kabel til tilt bryter) Skru av de 2 halvmåne- formede deksler (11,12 / skruer 9,10) Derunder finner du to typer skruer: Mindre som holder selve panelet, og større skruer som holder selve styringsboksen 'bak veggen' Husker ikke om også de større skruene måtte fjernes for å kunne ta bort panelet. Hvis disse også må fjernes trenger du en andre person som holder styringsboksen fra baksiden. Sitér dette innlegget Link to post
Båteier2018 Svart 7.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Takk for utfyllende forklaring. Men hvordan kommer man til bak styringsboksen. Er ikke ved båten i disse dager så jeg må bare se det for meg. Sitér dette innlegget Link to post
lfb6 Svart 21.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2020 For fullstendighetens skyld- glemte å skrive: For å ta ut knappen 'throttle only' må en først -ha spaken i nøytral -trykke 'throttle only' knappen helt inn og med det -få spaken i posisjon 'fremover' Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.