Jump to content

Edit History

Roger og Olina

Roger og Olina

quantumduck skrev for 2 timer siden:

Markedet svinger, men det vil alltid være noen førstegangskjøpere med lavt budsjett som går etter de rimeligste båtene. Selger har vel ikke dermed noe annet ansvar nå enn ellers når man selger gammel båt til førstegangskjøper. Ja, det vil sikkert være flere som havner i trøbbel enn ellers, men kan ikke se at selger skal vente til markedet roer seg av den grunn. 

Er ikke uenig det. Men det når en leser på enkelte annonser, så har de fått en kraftig "ansiktsløftning" utover det en vanligvis leser.

Sier ikke at alle skal løpe å kjøpe ny båt, da har jeg formulert meg dårlig. Men en skal ikke overselge heller. Er en båt 30 år, så skjer uforutsette ting og tang...

Roger og Olina

Roger og Olina

quantumduck skrev for 2 timer siden:

Markedet svinger, men det vil alltid være noen førstegangskjøpere med lavt budsjett som går etter de rimeligste båtene. Selger har vel ikke dermed noe annet ansvar nå enn ellers når man selger gammel båt til førstegangskjøper. Ja, det vil sikkert være flere som havner i trøbbel enn ellers, men kan ikke se at selger skal vente til markedet roer seg av den grunn. 

Er ikke uenig det. Men det når en leser på noen av annonsene, så har de fått en kraftig "ansiktsløftning" utover det en vanligvis ser.

Sier ikke at alle skal løpe å kjøpe ny bår, da har jeg formulert meg dårlig. Men en skal ikke overselge heller.

• Create New...