Jump to content

Edit History

Knallipadden

Knallipadden

Jeg tror også mange overvurderer objektet de har kjøpt. Folk kjøper båter som egentlig er prosjekter fordi båten er billig og startet og går, men så mangler de kompetanse til å gjøre det som skal til. De drar ut på langtur med båter som egentlig ikke skulle ha vært brukt. Tanken er at så lenge båten flyter, starter og går er den fullgod. 

Når jeg solgte min snekke nylig informerte jeg ettertrykkelig kjøper om at båten min er gammel og det er ikke noe garanti for hvor lenge motoren lever siden det er en original saltvannskjølt maskin. Jeg kom også med tips til hva han bør gjøre for å holde båten så da er det opp til kjøper å vurdere om de vil gjøre noe med den. Da kan ikke jeg lastes for eventuelle problemer siden jeg har vært ærlig. 

Knallipadden

Knallipadden

Jeg tror også mange overvurderer objektet de har kjøpt. Folk kjøper båter som egentlig er prosjekter fordi båten er billig og startet og går, men så mangler de kompetanse til å gjøre det som skal til. De drar ut på langtur med båter som egentlig ikke skulle ha vært brukt. Tanken er at så lenge båten flyter, starter og går så er båten fullgod. 

Når jeg solgte min snekke nylig informerte jeg ettertrykkelig kjøper om at båten min er gammel og det er ikke noe garanti for hvor lenge motoren lever siden det er en original saltvannskjølt maskin. Jeg kom også med tips til hva han bør gjøre for å holde båten så da er det opp til kjøper å vurdere om de vil gjøre noe med den. Da kan ikke jeg lastes for eventuelle problemer siden jeg har vært ærlig. 

• Create New...