Engers Startet 8.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2020 Jeg har spurt tidligere, men prøver igjen. Jeg har en Bavaria 33 sport med 2 stk VP 190. I displayet på dashbordet kan man få diverse informasjoner. f.eks drivstoffforbruk, timeteller osv. Jeg har også hatt informasjon om , vanntemperatur og dybde. + fart. Farten har jo da vært vist i det store "speedometeret" på dashbordet. Disse 3 informasjonene er nå borte. Jeg vet at det er en Giver som heter VP 3587054 som gir disse 3 informasjonene. Jeg trodde kanskje årsaken var at det var mye groe under båten som gjorde at det ikke virket. Hadde samme problemet tidligere, når det var mye groe under. Når båten den gang ble spylt, virket dette igjen. Men båten er nå spylt under, så det er det ikke. Skjønner da at det antagelig er giveren som har kuttet ut. Så til spørsmålene: Er det noen måte å måle denne giveren? Går denne via en sikring som kan ha gått ? Hvor sitter den i så fall. Hvor er giveren koblet til ? Er den koblet rett på motorstyringsboksen i motorrommet, eller går den via sikringspanelet ? Mange spørsmål her, men....... Håper noen har noen tips. Sitér dette innlegget Link to post
arolka Svart 8.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2020 Har samme båten og noen av problemene. Tankmåleren står stort sett på o%.Virker innimellom. Farten vises ikke. Men jeg har vanntemperatur og dybde. Sliter også med hjulet på EVC boksen, virker som det slurer. Lurer litt på om problemet kan ligge der. Har ingen feilmeldinger så vet ikke om en VP reperatør kan feilsøke på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 8.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2020 Fart, vanntemp og dybde er samme giver. Så hos meg virker ingen av delene. Men hos deg virker tydeligvis alt bortsett fra fart da..... Sitér dette innlegget Link to post
arolka Svart 10.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2020 Stemmer det. Derfor lurer jeg på om det ligger i EVC boksen og ikke i giveren. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 10.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2020 Hei igjen arolka. Du skriver at du sliter med hjulet på EVC boksen . Hva er det / mener du ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.