Knallipadden Startet 8.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2020 Jeg skal forsikre en 7 år gammel båt. Det er et tilvalg for motorskade. Hva er det denne dekker konkret? Var vanskelig å finne vilkår. Hva skiller denne fra vanlig kasko? Er en 90 hk motor. Sitér dette innlegget Link to post
The Saint Svart 8.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2020 Hva som dekkes her er vel nesten umulig for en vanlig menigman å svare på. Forsikringsselskapene har det med å formulere seg så man tror man er "trygg" til uhellet oppstår. Hadde ville spurt båtadvokaten i hans tråd: https://baatplassen.no/i/forum/323-båtadvokaten-svarer/ Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 9.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2020 Om det er en utenbordsmotor så er vel ofte 6-7 år begrensningen for dekning av maskinskade - gjerne med fradrag for alder underveis - så jeg ville lest de vilkårene nøye. Om selskapet ikke klarer å hoste opp vilkårene så er vel det et dårlig tegn.. Sitér dette innlegget Link to post
Engers Svart 9.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2020 Jeg har motorforsikring i Gjensidige. Riktignok har jeg en båt med to innenbordsmotorer. Jeg fikk for 3 år siden havari på et drev. Dette ble dekket 100%, og på en meget smidig og bra måte av Gjensidige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.