Jump to content

Hvorfor må toalettskåla være så j#@&$ liten?

zooper

Recommended Posts

29 minutes ago, Roger jo said:

Har du lagt deg til en u-vane før  de 50 er det lett for at den følger med etter de 50.

måtte bare:wflag:

denne er bra Dometic Toalett 7160

Enig i det, men på den andre side har jeg personlig ikke sett / hørt eller opplevd at noen har pissa på flaske under stilleligge. Har heller ingen i hverken nær- eller fjern omgangskrets som har drukna under pissing på rekka, så anser at det er andre ting som er farligere som man heller burde prioritere å avse....

Poenget er at skåla ofte er for liten til å levere begge varer samtidig uten smøre nutella på baksetet eller piss på forsetet.....

Big Horn skrev 33 minutter siden:

Enig i det, men på den andre side har jeg personlig ikke sett / hørt eller opplevd at noen har pissa på flaske under stilleligge. Har heller ingen i hverken nær- eller fjern omgangskrets som har drukna under pissing på rekka,

der er vel noe i det siden de blir funnet med smekken åpen

http://www.frihavne.com/wp-content/uploads/2019/02/livet-langs-kysten.pdf

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Vi har et greit nok ekstruderingsverksted ombord, men jeg har byttet ut den originale og lille doen med en do med større diameter.

Min utfordring er at den ble noe høyere, så ekstrudering skjer nå på "tå hev", sittende.

Jeg vet ikke om det er noe godt svar på denne utfordringen med do i båt. 

Redigert av dennrick (see edit history)

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Maika skrev for 7 timer siden:

Kan noen vær så snill be Atle Antonsen ta for seg «Når dritern er for liten» :giggle:

Den gleder jeg meg til :lol::lol::lol:

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...