.Olsen Svart 11.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 dennrick skrev for 22 timer siden: Vi har et greit nok ekstruderingsverksted ombord, men jeg har byttet ut den originale og lille doen med en do med større diameter. Min utfordring er at den ble noe høyere, så ekstrudering skjer nå på "tå hev", sittende. Jeg vet ikke om det er noe godt svar på denne utfordringen med do i båt. Jeg fant en liten sammenleggbar "krakk" i plast. Lurer på om den er beregnet for unger. Tar ingen plass når den er pakka i sammen. Hjelper veldig å ha begge fotsålene solid planta i dørken ;-) -------- Vi har separettdass og kan ikke si at skåla er for liten eller noe, men hele arrangementet er litt høyt, derav krakken. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 11.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 1 hour ago, Hper said: Jeg fant en liten sammenleggbar "krakk" i plast. Lurer på om den er beregnet for unger. Tar ingen plass når den er pakka i sammen. Hjelper veldig å ha begge fotsålene solid planta i dørken ;-) Det var et godt tips. Har du en link, eller Gud forby, et bilde av dette arrangementet? Et alternativ er jo å snekre opp en tredørk i tilstrekkelig høyde slik at fotsålene kan bidra. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Eureka Svart 11.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 Hmm dassen i seilbåten står på en teakplank. Her må jeg kunne mekke en fothviler med hengsler til jentungen. Sitér dette innlegget Link to post
.Olsen Svart 11.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 dennrick skrev for 1 time siden: Det var et godt tips. Har du en link, eller Gud forby, et bilde av dette arrangementet? Et alternativ er jo å snekre opp en tredørk i tilstrekkelig høyde slik at fotsålene kan bidra. Prøver å huske hvor jeg kjøpte den.... ingen bilder nei, selv om en ofte har mobilen med inn så brukes ikke kameraet flittig :-D Det er en variant av denne: https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/stiger-og-stillaser/stiger-og-paller/paller/krakk-341036/ Sikker flere som forhandler tilsvarende. Liten, lett og solid nok til formålet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.