Jump to content

Kjøp av havnekalesje Viper 203

KarmaZ

Recommended Posts

Hei.

Jeg har en daycruiser av typen Viper 203 som jeg trenger en ny havnekalesje på. Båten er produsert i Tyskland. Jeg har vært i kontakt med båtprodusenten via hjemmesiden Viper-boats.com men har ikke fått noe svar. Har også vært i kontakt med diverse kalesje produsenter, men får bare svar om at de ikke har maler på kalesjer til disse båtene.

Er det noen som har fått tak i ny havnekalesje til disse, og kan gi meg noe tips til hvor jeg kan få tak i ny?

Mvh

• 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Stjernen ! skrev On 16.2.2021 at 0.25:

Du har jo den gamle som mal.

Så det burde være mulig og sende den ett sted,så lager di en lik.

Hvor holder du og båten til ?

Ja jeg har den gamle som mal. Men jeg ønsker og endre havnekalesja. Den som jeg har nå går over vinduene, men jeg ønsker ikke det. Er vanskelig for meg og gi beskrivelse på hva jeg ønsker, mtp. jeg ønsker endring.

Ser de fleste havnekalesjer idag ikke dekker vinduene. Jeg har knapper som gjør det mulig og feste havnekalesja ovenfor vinduene, og ikke over de. Hvis du skjønner :p

Jeg holder til på vestlandet, Årdal kommune.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...