Napoli Startet 10.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2020 (redigert) Noen som har prøvd dette? Hvordan er erfaringen med det? https://www.biltema.no/batutstyr/elektrisk-utstyr/maleinstrumenter/multi-lcd-display-2000043728 Redigert 10.Juni.2020 av Napoli (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
ABIKING Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Hi, yes I have it installed and works fine, but u have to have info related to the sensors Sitér dette innlegget Link to post
kriftian Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Ja, jeg har prøvd det og kommer til å levere det tilbake. Tanken er god, men utførelsen ikke «helt der»: Man kan ikke velge kilde for hvert enkelt parameter, altså ikke ha f.eks temperatur og oljetrykk fra analog giver samtidig med fart fra NMEA2k, det er enten alt analogt eller alt digitalt. Det største ankepunktet er dog etter min mening bakgrunnsbelysningen som ikke kan stilles lavt nok. Selv på laveste innstilling blendes man av lyset, og det på en sommernatt. Dette siste gjør det etter min mening ubrukelig for mitt bruk, og jeg kommer til å levere det tilbake. Sitér dette innlegget Link to post
ABIKING Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Can i ask u something? In my case is perfect because i use full analog. About the ratio setup, how can I know the right number to set? Volvo penta aqad40b! Sitér dette innlegget Link to post
kriftian Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 ABIKING skrev for 2 timer siden: Can i ask u something? In my case is perfect because i use full analog. About the ratio setup, how can I know the right number to set? Volvo penta aqad40b! I dont really know. After I discovered the issue with the backlight I never bothered to set it up completly. I connected oil pressure and water temp, those came out correct without changing settings. I would guess the rpm would need some hit and miss settings and comparison with either a existing tachometer or an external instrument. Sitér dette innlegget Link to post
ABIKING Svart 29.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2020 Ok, i will fond a solution.... at moment thanks! Sitér dette innlegget Link to post
DIYglenn Svart 29.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2020 Noen flere erfaringer med denne? Noen som vet om det er mulig å koble opp denne til en CMD Mercruiser 4.2L fra 2004/05? (Før QSD). Så vidt jeg vet er det en J1939 protokoll over en diagnoseport som man kan bruke? Hva med drivstoff etc? Kan en analog sender leses av motor eller Biltema instrument? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.