Jump to content

Noen som har prøvd Biltemas nye multi-lcd display?

Napoli

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Ja, jeg har prøvd det og kommer til å levere det tilbake. Tanken er god, men utførelsen ikke «helt der»:

Man kan ikke velge kilde for hvert enkelt parameter, altså ikke ha f.eks temperatur og oljetrykk fra analog giver samtidig med fart fra NMEA2k, det er enten alt analogt eller alt digitalt. Det største ankepunktet er dog etter min mening bakgrunnsbelysningen som ikke kan stilles lavt nok. Selv på laveste innstilling blendes man av lyset, og det på en sommernatt.

Dette siste gjør det etter min mening ubrukelig for mitt bruk, og jeg kommer til å levere det tilbake.

ABIKING skrev for 2 timer siden:

Can i ask u something? In my case is perfect because i use full analog. About the ratio setup, how can I know the right number to set? Volvo penta aqad40b!

I dont really know. After I discovered the issue with the backlight I never bothered to set it up completly. I connected oil pressure and water temp, those came out correct without changing settings. I would guess the rpm would need some hit and miss settings and comparison with either a existing tachometer or an external instrument.

• 4 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...