Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

Syrefast er ikke alltid syrefast.

Har en 1 1/2 "  Syrefast  kik på innløpet til en syrefast septiktank og en på Luftinga  på en 40 år gammel septiktank i båten de går like lett enda, må stenge  i rom sjø hvis jeg skal blåse  tom  septiktanken så de er tette. 

Skrogventilene er Bronse Blake

image.jpeg.fad6c066347bb2186e2c9cc356ddd950.jpegimage.jpeg.a65f2420969ebda7bea48abafdf37ac4.jpeg

Roger jo

Roger jo

Har en 1 1/2 "  Syrefast  kik på innløpet til en syrefast septiktank og en på Luftinga  på en 40 år gammel septiktank i båten de går like lett enda, må stenpe da i rom sjø hvis jeg skal blå  tom  septiktanken så de er tette. 

image.jpeg.fad6c066347bb2186e2c9cc356ddd950.jpegimage.jpeg.a65f2420969ebda7bea48abafdf37ac4.jpeg

Roger jo

Roger jo

Har en 1 1/2 "  Syrefast  kik på innløpet til en syrefast septiktank og en på Luftinga  på en 40 år gammel septiktank i båten de går like lett enda, må stenpe da i rom sjø hvis jeg skal blå  tom  septiktanken så de er tette. 

Roger jo

Roger jo

• Create New...