øyværing Startet 10.Juni.2020 Del på Facebook Startet 10.Juni.2020 Hei. Som emnet sier er jeg på jakt etter brukt påhengsmotor. Typ 40-50 hk. 4t eller e-tec. Skal ikke ha mercury eller mariner da disse sliter med tæring, ble lurt i fjor og sliter enda med selger. Men, det er flere merker på markedet, kjenner egentlig kun til Yamaha som er gode motorer, men hva med Suzuki, tohatsu osv osv. Noen svakheter? Hva bør jeg være obs på osv på de forskjellige merker? Prisen er satt til ca 25000,- Sitér dette innlegget Rana plast 530 med 40 mercury 4t. 18 Hemnesbygd snekke 10 sabb diesel (morild) 14 Ranaspisse For livets glade gutter går solen aldri ned Link to post
øyværing Svart 11.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 Det haster litt med ny / brukt motor. Noen som vet vilke svakheter / kjente feil som er på diverse motorer? Å hva jeg bør være obs på på di forsjellige merkene? Sitér dette innlegget Rana plast 530 med 40 mercury 4t. 18 Hemnesbygd snekke 10 sabb diesel (morild) 14 Ranaspisse For livets glade gutter går solen aldri ned Link to post
omhI Svart 11.Juni.2020 Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 et tips: Spør selger hvordan han har vedlikeholdt motor. Her er sjekkliste for vedlikehold: https://www.batliv.no/allerbm-bm-bladarkiv-helle/motorskolen-5-slik-behandler-du-utenbordsmotoren/675772 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.