Domex Startet 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2020 Har kjøpt meg en Ibiza 19 skjærgårdsjeep. På sakte fart er det umulig å kjøre rett fram. Den skjener til venstre og høyre. Har prøvd å tilte motoren opp. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 Det er desverre helt normalt når man bare har en motor. Rett og slett bare noe man må lære seg å leve med. Noen propeller er litt bedre enn andre, men problemet blir man aldri helt kvitt. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 Sånn er det bare. For min del så hjelper det betraktelig å kjøre trimplan heilt ned. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 Domex skrev for 1 time siden: Har kjøpt meg en Ibiza 19 skjærgårdsjeep. På sakte fart er det umulig å kjøre rett fram. Den skjener til venstre og høyre. Har prøvd å tilte motoren opp. Noen forslag? Ikke annet enn å la den gå å loggre med mindre man orker å sitte å gjete rattet slik at den går rett. Sitér dette innlegget Link to post
Solseng Svart 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 (redigert) Eller bare gi litt mer gass hvis forholdene tillater det. Redigert 12.Juni.2020 av Solseng (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 Eller kjøpe ei snekke med kjøl. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.