troja Startet 6.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2005 ullpledd fra kjente berger 100% ull str 130.200cm pledde finnes også i andre farger tror det hvar kaki . det er mitt bidrag til båten Sitér dette innlegget Link to post
troja Svart 6.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2005 pledde heter båtsmann farge marine og produsert av berger Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 6.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2005 Hei. Godt tips. Men idéen er allerede oppbrukt for min del. Da jeg var på båtmessen i Lillestrøm i våres og tok en tur til Sagaboats stand, skjedde følgende: Da disponent Refsnes så meg, lyste han opp, og jeg fikk klar beskjed om ikke å gå før vi hadde hatt en prat. Og så var det noe han hadde til meg. Han var tydelig fornøyd med artikkelen i Båtliv der jeg uttalte meg så fordelaktig om Saga 27. Og Sagaforumet nevnte han også tydelig henvent til andre som sto der. Så fikk jeg beskjed om å kikke i et skap i den ene båten, for der hadde han noe til meg liggende, ferdig merket med "Trudelutt". Og som bildene viser, var det et herlig Sagaboat-pledd! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
troja Svart 6.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2005 dæ fin gjort av han føler at ull og sjø er to ting som bør være i lag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.