Jump to content

Edit History

Mouche

Mouche

-morten- skrev On 15.6.2020 at 12.44:

Helt enig! men problemet er vel at de fleste båtene her er sør for Sinsen, og at alle skal være på samme plassen!  Heldigvis en problemstilling som ikke finnes på Møre og Trøndelagskysten der jeg ferdes med lystbåt!!

Vis hele sitatet  

Jeg har tilbrakt flere somre enn jeg kan telle til i områder som Kragerø, to områder med et betydelig antall hytter og tilreisende ,ed båt,  og Lillesand og har aldri skjønt hvorfor folk hevder det er vanskelig å finne en ledig plass i skjærgården og/eller at det er så voldsom trafikk. Ja, enkelte helt sentrale steder er det mange, men svinger man en aning til styrbord eller til babord så er det god plass både til å forflytte seg og til å finne seg en fredelig plass for seg selv. Folk klumper seg sammen av en eller annen merkelig grunn.

Mouche

Mouche

-morten- skrev On 15.6.2020 at 12.44:

Helt enig! men problemet er vel at de fleste båtene her er sør for Sinsen, og at alle skal være på samme plassen!  Heldigvis en problemstilling som ikke finnes på Møre og Trøndelagskysten der jeg ferdes med lystbåt!!

Vis hele sitatet  

Jeg har tilbrakt flere somre enn jeg kan telle til i områder som Kragerø og Lillesand og har aldri skjønt hvorfor folk hevder det er vanskelig å finne en ledig plass i skjærgården og/eller at det er så voldsom trafikk. Ja, enkelte helt sentrale steder er det mange, men svinger man en aning til styrbord eller til babord så er det god plass både til å forflytte seg og til å finne seg en fredelig plass for seg selv. Folk klumper seg sammen av en eller annen merkelig grunn.

• Create New...