Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 6 minutter siden:

Nei, det er ikke så langt, det har du rett i. Men det tar uansett av arbeidstiden min.

Jeg har forøvrig fått pris fra CT Marine for reparasjon i England. Ca. 7000,- er estimatet. En ny Axiom 9" koster 10500,- hos Seatronic, eller 12000,- med ekkolodd (hvis vi skulle ønske oss noe sånt).

Det frister å oppgradere, for å si det sånn, men det må diskuteres med alle involverte.

Se der ja, det gjenspeiler det inntrykket jeg har av Raymarine - at det er svindyrt å reparere. Om det blir krise for deg så kan jeg låne deg en e7d til over sommeren. 

Kjellg

Kjellg

Popeye70 skrev 3 minutter siden:

Nei, det er ikke så langt, det har du rett i. Men det tar uansett av arbeidstiden min.

Jeg har forøvrig fått pris fra CT Marine for reparasjon i England. Ca. 7000,- er estimatet. En ny Axiom 9" koster 10500,- hos Seatronic, eller 12000,- med ekkolodd (hvis vi skulle ønske oss noe sånt).

Det frister å oppgradere, for å si det sånn, men det må diskuteres med alle involverte.

Se der ja, det gjenspeiler det inntrykket jeg har av Raymarine - at det er svindyrt å reparere. 

• Create New...