Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

Med fare for å gnåle for mye om dette, så har jeg et spørsmål: Fra når gjelder garanti og reklamasjon på et produkt, eller for en "pakkeløsning" som i dette tilfellet (plotter, autopilot og deler)? Fra man bestiller, fra man betaler, fra hver enkelt delleveranse eller fra når alt er montert og klart?

Jeg ser at det er noen måneders sprik for vår del - varene ble bestilt i mars 2015, første komponent ble montert i april 2015, mens autopilot ikke var på plass før 28 juni. Vi fikk heller ikke kartbrikken til plotteren før 29. juni, så før 29. juni var kartplotteren kartløs og dermed ikke-fungerende. Jeg har utrolig nok SMSene som viser dialogen vår rundt dette fremdeles.

Det aner meg at jeg må en tur inn i båtadvokaten svarer-forumet...

Popeye70

Popeye70

Med fare for å gnåle for mye om dette, så har jeg et spørsmål: Fra når gjelder garanti og reklamasjon på et produkt? Fra man bestiller, fra man betaler, fra hver enkelt delleveranse eller fra når alt er montert og klart?

Jeg ser at det er noen måneders sprik for vår del - varene ble bestilt i mars 2015, første komponent ble montert i april 2015, mens autopilot ikke var på plass før 28 juni. Vi fikk heller ikke kartbrikken til plotteren før 29. juni, så før 29. juni var kartplotteren kartløs og dermed ikke-fungerende. Jeg har utrolig nok SMSene som viser dialogen vår rundt dette fremdeles.

Det aner meg at jeg må en tur inn i båtadvokaten svarer-forumet...

• Create New...