Jump to content

Edit History

Popeye70

Popeye70

27 minutes ago, Morten_L said:

Er vel normalt fra levering.

 

Men er det fra levering av hver enkelt komponent eller fra levering av ferdig montert løsning, som bestilt? Kartplotteren kom før "krybben" den skulle monteres i (leverandør glemte å bestille krybben), og kartbrikken kom enda en stund etter dette. Har disse da tre forskjellige reklamasjonsfrister?


Det er dette jeg lurer på. Har vi 5-6 individuelle reklamasjonsfrister avhengig av når hver komponent ble levert, eller en samlet reklamasjonsfrist for løsningen fra et eller annet tidspunkt? I så fall hvilket tidspunkt, når det er et tidssprang på noen måneder...

 

Jeg har sendt en mail til leverandøren nå, så får vi se hva de sier. Mail til Raymarine Norge straks.

Popeye70

Popeye70

18 minutes ago, Morten_L said:

Er vel normalt fra levering.

 

Men er det fra levering av hver enkelt komponent eller fra levering av ferdig montert løsning, som bestilt? Kartplotteren kom før "krybben" den skulle monteres i (leverandør glemte å bestille krybben), og kartbrikken kom enda en stund etter dette. Har disse da tre forskjellige reklamasjonsfrister?


Det er dette jeg lurer på. Har vi 5-6 individuelle reklamasjonsfrister avhengig av når hver komponent ble levert, eller en samlet reklamasjonsfrist for løsningen fra et eller annet tidspunkt? I så fall hvilket tidspunkt, når det er et tidssprang på noen måneder...

 

Jeg har sendt en mail til leverandøren nå,



×
×
  • Create New...