Medusa Startet 14.Juni.2020 Del på Facebook Startet 14.Juni.2020 Jeg har fått et problem med laddingen på min Mercedes OM352A. Ladelampa lyser som normalt når tenningen slås på, men slukker ikke helt når motoren går. Jeg trodde da at dynamoen ladet dårlig, eller ikke i det hele tatt, men det viser seg at den ladder med 17,5V på tomgang, som jo er altfor mye. Takknemlig for innspill på hva som kan være feil.. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 14.Juni.2020 Del på Facebook Svart 14.Juni.2020 gåen laderegulator? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Medusa Svart 14.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2020 Ja, kanskje det. Vil det gløde i laddelampen da? Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 14.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2020 Med feilsymptom som dette så er det vel lite annet å gjøre enn å bytte dynamo? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.