Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Vel: Jeg har aldri hatt VP eller innebordsmotor og drev. Jeg kunne kanskje brukt timesvis på google for å finne turtallsområdet for tamd22 og girutveksling for SX-drevet du har. Men jeg orker bare ikke å prøve å gjette meg frem eller bruke timer på å finne frem til disse opplysningene.

Hvis du kan si noe om dette:

- Motorens max turtall

- SX-drevets girutveksling

- Hvilken propell som står på (ett-eller-annet nummer eller diameter x stigning). Står omtrent alltid påstemplet/innrisset ett eller annet sted på propllen.

- Gjerne hvilken fart du synes er/burde være oppnåelig basert på andre båter/tester med samme motor/drev.

... da kan jeg gjerne bruke noen kalorier på å gjette på ny propell.:thumbsup:

Solseng

Solseng

Vel: Jeg har aldri hatt VP eller innebordsmotor og drev. Jeg kunne kanskje brukt timesvis på google for å finne turtallsområdet for tamd22 og girutveksling for SX-drevet du har. Men jeg orker bare ikke å prøve å gjette meg frem eller bruke timer på å finne frem til disse opplysningene.

Hvis du kan si noe om dette:

- Motorens max turtall

- SX-drevets girutveksling

- Gjerne hvilken propell som står på (ett-eller-annet nummer eller diameter x stigning)

- Gjerne hvilken fart du synes er/burde være oppnåelig basert på andre båter/tester med samme motor/drev.

... da kan jeg gjerne bruke noen kalorier på å gjette på ny propell.:thumbsup:

• Create New...